Bu mütevazı ve tertemiz otele ruhunu veren, son derece güler yüzlü ve yardımsever sahipleri var. Kahvaltı biraz daha çeşitli olabilirdi, ama sadece üç gün kaldığım için sorun değil.
Harika bir otel, tertemiz, muhteşem manzaralı, yeni banyoları ve hoş bir atmosferi var. Sorularım her zaman iyi bir şekilde yanıtlandı ve birçok faydalı ipucu aldım.
Şiddetle tavsiye edilir! Kendimizi çok rahat hissettik! Oda modern, temiz, aydınlık ve rahattı. Balkondan muhteşem bir dağ manzarası vardı. Otelin hemen önünde geniş bir otopark mevcuttu.