Mükemmel yemekler, karışık ızgara ve biftek özellikle tavsiye edilir. Çok güler yüzlü hizmet, harika sahipler. Hoş bir atmosfer.
Restoranın içindeydik. Şef yemek ve pişirme konusunda çok bilgiliydi. Onunla sohbet ettim. Sahibi restoranın içinde dolaşıp her şeyin yolunda olup olmadığını soruyordu.
Bir etkinlik için oradaydım. Açık büfe mükemmeldi ve boldu, servis de çok güler yüzlüydü.
Benim için son derece uygun bir iş oteli. Geniş superior tek kişilik odalar, çok iyi bir açık büfe kahvaltı, kahvaltı ve resepsiyonda güler yüzlü personel, her zaman talepleri dinlemeye hazır.
Alarun Oteli genel olarak tavsiye edilebilir: çok temiz, düzenli ve personeli son derece güler yüzlü. Ancak kahvaltıda mucizeler beklemeyin.