İş için buradaydım ve memnuniyetle tekrar gelirim. Her şey temizdi ve herkes çok cana yakındı!
Hiçbir yerin ortasındaymış gibi hissettiren harika bir han. İyi, konforlu odalar ve lezzetli, ev yapımı yemekler.
Haag yakınlarında harika bir otel.
Mükemmel yemek ve servis sunan harika bir restoran.
Orada birçok kez yemek yedik ve hiç hayal kırıklığına uğramadık.
Mükemmel, ilgili servis ve güler yüzlü sahipler.