Kayak merkezine giderken bir gece konaklamak için bu handa kaldık.
Güler yüzlü karşılama, temiz oda, lezzetli yemekler.
Kahvaltı fazlasıyla yeterliydi 👍 Tekrar geleceğiz!
Noel'den sonra bir hafta boyunca Gasthof Schneiderwirt'te kaldık. Her şey mükemmeldi. Çatı katında büyük bir odamız vardı.
Yılbaşı gecesi arkadaşlarımızla bu otelde kaldık. Gerçekten çok keyif aldık. Küçük, aile işletmesi bir otel ve restoranı da var. Bizim için fiyat-performans oranı mükemmeldi.