Kısa bir süre içinde hafta sonu rezervasyonu yaptırdık ve rahat yatakları olan hoş ve geniş bir oda verildi. Karşılama çok sıcaktı ve konaklamamız boyunca büyük bir özenle ağırlandık.
Kilise panayırı için orada yemek yedik. Son derece güler yüzlü ve özenli bir servis vardı ve yemekler lezzetliydi.
Misafirperverlik birinci önceliğimiz. Restoran, fiyatına göre mükemmel bir değer sunuyor.
Kremalı pufları mutlaka denemelisiniz.
Biz sadece restoranı ziyaret ettik; otele puan veremeyiz.