Çok güzel bir otel, harika konum.
Kahvaltı güzeldi, ancak ne yazık ki sadece 09:30'a kadar veriliyor, yine de biraz daha uzun kalabilirsiniz; çok katı değillerdi.
Noel öncesinde çocuğumuzla burada kaldık ve harika zaman geçirdik!
Altstadt-Hotel Passau'da konaklamak harika bir seçimdi.
Buraya gidecek olanlara şiddetle tavsiye ettiğim bir otel. Evinizde gibi hissediyorsunuz. Akşam 6 dan sonra size anahtar veriyorlar. Sanki kendinize ait birmekan. Odalar tertemiz, kahvaltı çok güzel.