Akşam yemeği için oraya gittim; porsiyon çok büyüktü ve çok lezzetliydi. Fiyat-performans oranı mükemmeldi. Büyük bir bira ve mantılı kızarmış domuz eti için bahşiş dahil 25 € ödedim.
Bu otelde kaldığım için çok mutluyum. Odalar çok konforlu ve temizdi. Otel çok güzel dekore edilmiş ve inşa edilmiş. Yemekler de çok lezzetli. Özellikle doyurucu geyik etini şiddetle tavsiye ederim.
Güzelce yenilenmiş çiftlik evi, çok cana yakın ve yardımsever personel, kahvaltı şiddetle tavsiye edilir. Kısa bir gezi için ihtiyacınız olan her şeye sahip.
Tek gece ailece konakladık. Odadan çok beklentiniz yoksa Gayet yeterli imkanlara sahip. Kahvaltı abartılmadan öz şekilde hazırlanmış. Otopark sorunu mevcut değil.
Düğünümüzü 20 Eylül 2025'te burada kutladık. Harika bir gündü. Personel, hem planlama aşamasında hem de düğün günü inanılmaz derecede ilgiliydi ve her zaman sorularımızı yanıtlamak için hazırdı.
Akşam yemeği için oradaydık ve daha sonra barda vakit geçirdik. İki kişi için içecekler dahil akşam yemeği 50 € tuttu. Yemekler mükemmeldi. Bar çok kalabalıktı. Yeni açılmış bir yerdi.
Aralık 2025
Han'da yaklaşık 60 kişilik bir şirket etkinliğine katıldım. Bir projektör (ekstra 25 € karşılığında) ve ekran mevcut. Oda oldukça genişti.
Orada bir gece konakladık.
Resepsiyon personeli çok güler yüzlü ve yardımseverdi, 3 yataklı oda gayet iyiydi ve otoyola yakın konumu idealdi.
Orada harika zaman geçirdik. Kinding'den bisikletle günübirlik geziler yaptık.
İki gün boyunca trenle Nürnberg'e gittik. Yolculuk 35 dakika sürüyor. Ingolstadt 20 dakika uzaklıkta.
Sakin ve şirin bir kasabada, güzel bir bahçeye sahip konforlu bir yer. Ev sahibi çok nazik. Dinlenmek için tavsiye ederim. Yakınlarda birçok turistik yer var.
Gece konaklamadığımız için sadece restoran hakkında yorum yapabilirim.
Yemekler güzel, geleneksel Alman yemekleri ve fiyat-performans oranı harika.
Personel güler yüzlü ve çok ilgili.
Sıcak ve geleneksel bir Frankonya deneyimi arayanlar için Giebelstadt'taki Gasthaus Lutz mutlaka ziyaret edilmesi gereken bir yer.
İki akşam üst üste orada yemek yedik. Yemekler çok lezzetliydi. Soğan çorbası harikaydı! Frankonya düğün yemeği muhteşemdi. Şaraplar yöresel ve kaliteliydi. Fiyat-performans oranı mükemmel!