Uygun fiyata lezzetli kahvaltı. Bunun dışında sade, geniş ve temiz bir yer. Konumu biraz uzak. Coburg'a taksiyle gitmek 20 € tutuyor. Ancak, çok büyük ve ücretsiz bir otoparkı var.
Yakındaki Obermain Therme'ye gitmek için burada iki gece kaldık. Kahvaltının ve güzel kahvenin tadını çıkardık. Kahvaltı alanı da modern ve rahat görünüyor. Odamız temiz ve sakindi :)
İşlevsel bir otel. Büyüleyici ve hoş bir atmosfere sahip. Çok konforlu. Biraz modernizasyona ihtiyacı var, ama lütfen ambiyansı bozmasın! Bu bölgeye seyahat ettiğimde kesinlikle konaklama listemde.