İki çocuğumuzla (3 ve 7 yaşında) Landhaus zur Ohe'de kaldık.
Oldukça küçük, aile oteli olmasına rağmen detaylara çok önem veriyor.
Her kuruşuna değdi.
10 aylık bir bebeği olan iki ebeveyn olarak, inanılmaz derecede iyi ağırlandık.
Her şey aile dostu, yeni ebeveynlerin tamamen kendilerine odaklanmalarını sağlıyor.
Gerçekten muhteşem!
11 aylık kızımızla oradaydık ve harika bir deneyimdi.
Tabii ki, kızımız bazı aktiviteler için biraz küçüktü, ama yapabileceği birçok başka şey vardı.
Gerçekten özel bir atmosfere sahip, harika bir organik otel.
Çok geniş bir superior odada kaldık.
Personel ve hizmet son derece güler yüzlü ve ilgiliydi.
Düğünümüzü ve birinci yıl dönümümüzü orada geçirdik. Her şey mükemmeldi; birinci sınıf hizmet sunan güzel bir otel.
Kesinlikle tavsiye ederim.
Gerçekten ideal bir konumda, sessiz ve temiz bir otel. Tren istasyonu yaklaşık 800 metre uzaklıkta. Resepsiyon 7/24 hizmet veriyor ve personel çok misafirperver.
Harika bir konumda çok iyi bir otel. Yemekler ve servis mükemmeldi. Kendimizi çok rahat hissettik ve burada geçirdiğimiz zamandan keyif aldık. Yazın kesinlikle tekrar geleceğiz.
Bu sakin konumdaki otelde harika zaman geçirdik. Huzurlu ortamına rağmen, Chiemsee Gölü ve çevredeki kasabalara kolayca ulaşılabilir. Odamız tertemizdi ve rahat bir yatakla döşenmişti.
Dinlenmek için harika bir yer. Eşimle hafta sonunu pansiyonda geçirdik. Bence geliştirilebilecek tek şey, odalarda halı yerine laminant parke olması.
Merkeze gidebilmek için, bir otobüs ve bir metro aktarma yapmanız gerekiyor. Bu da 1 saate yakın sürüyor.
Klima yok. Zemin katta pencere açmak zor. Park sıkıntısı yok. Yaninda market ve fırın var.
Temiz bir otel otobüs ve s bahn durağına yürüme mesafesinde Konumu merkeze çok yakın.
Check-in yapması kolay, sakin, arabayla geldiyseniz konum iyi. Rahat sakin ve yanınızda direkt bir market var ve bir fırın.
Olağanüstü bir deneyimdi! Kale, mimarisi ve atmosferiyle etkileyiciydi. Odalar çok konforlu ve şık bir şekilde dekore edilmişti.
Kale kulesinde harika bir oda. Modern olanaklar. Mükemmel ısıtma. Mükemmel kahvaltı, sakın kaçırmayın. Çok cana yakın olan sevimli müdür. Birkaç gün daha kalmayı çok isterim. 😀
Sevimli bir hana sahip büyüleyici bir otel. Mükemmel ve bol kahvaltı, olağanüstü reçeller, petek bal ve açık büfede çok çeşitli seçenekler. Çok samimi ve özenli hizmet.