Çok güzel bir konukevi, kesinlikle tavsiye ederim.
Oda düzenli ve temizdi, yataklar rahattı.
Wi-Fi ve TV de mevcuttu.
Genel olarak, harika bir deneyim, tek kelimeyle mükemmel!
İyi konum, hemen önünde otopark, temiz, yardımsever ve güler yüzlü. Zamanlarını iyi değerlendirdiler, — 9°C'de bu çok önemli, ama ne yazık ki her zaman böyle olmuyor. Tavsiye edebilirim; fiyatı uygun.
Telefondaki adam tüm sorularıma sabırla cevap verdi. Resepsiyondaki hanım da aynı derecede nazikti. Oda çok temizdi.