Önceden haber vermeden uğradık ve yine de çok sıcak bir karşılama aldık. Personel sayısı biraz az olmasına rağmen, bunu anlamak mümkün değildi.
Vay canına, burayı ne kadar övsem azdır. Kış mevsimindeyiz ve eminim göl kenarındaki konumu ve görkemli görünümüyle yazın muhteşemdir, ama şu anda da çok rahat ve keyifli.
Hideaway'de kısa bir hafta sonu geçirdik. Resepsiyon personeli çok cana yakındı ve yeterli park yeri vardı.
Odalar geniş ve konforlu bir şekilde döşenmişti.
Burada ödediğiniz paranın karşılığında büyük, ev yapımı bir şnitzel ve kızarmış patates alıyorsunuz. Güzel restoran ve güler yüzlü garson.
Çok iyi bir restoran; ailece düzenli olarak gidiyoruz. Geniş bir alan var ve çocukların kalkıp hareket edebilecekleri kadar yer var.
Yemekler de elbette çok lezzetli.
Sadece akşam yemeği için oradaydık. Yemekler lezzetliydi. Restoran oldukça kalabalık olmasına rağmen servis güler yüzlü, özenli ve hızlıydı. Tekrar gelmekten mutluluk duyarız. Şiddetle tavsiye ederim.
Odalar temiz ve düzenli. Wifi çalışmıyor. Yatak biraz sertti. Yastıklar çok ince sanki yok gibi. Gece giriş yaptık otelde resepsiyon olmadığı için isteyemedik. Sabun keşke 2 adet olsaydı.
Noel günü ailemizle (9 kişi) öğle yemeği için oraya gittik. Menü küçüktü ama gayet yeterliydi (vejetaryen, balık, et, av eti). Yemekler ve servis mükemmeldi ve fiyat-performans oranı olağanüstüydü!
Hem yemekleri hem de zengin kahvaltısıyla mükemmel bir mutfağa sahip hoş bir han.
Otel odaları çok rahat ve konforlu, tüm personelin ve sahiplerinin güler yüzlülüğü de dikkat çekici.
Bu hanı ilk kez av sezonunda ziyaret ettik ve hayal kırıklığına uğramadık.
Hoş bir atmosferde samimi bir karşılamayla karşılaştık. Servis ve yemekler mükemmeldi.