Sessiz ve misafirperver bir otel. Çok güler yüzlü personel.
Başlangıçta sadece akşam yemeği için gitmiştik, ancak daha sonra yaklaşık 60 kişilik bir etkinliğe ev sahipliği yaptık. Her şey yolunda gitti.
"Sıcak bir atmosfere sahip güzel bir otel! Çok temiz odalar, harika bir kahvaltı ve her zaman güler yüzlü hizmet. Hemen kendinizi hoş karşılanmış hissediyorsunuz — şiddetle tavsiye ederim! "