Altı kişilik bir grup olarak, bir hafta boyunca muhteşem, güneşli ve çok geniş Bergkristall dairesinde konaklamanın keyfini çıkardık. Daire yüksek standartlarda döşenmişti ve hiçbir eksiği yoktu.
Tatil için çok güzel bir yer. Köpekler için de uygun. Kırsal kesimde harika bir konum.
Çok geniş oda. Her şey tertemiz.
Öne Çıkanlar: Yüzme havuzu ve sauna alanı.
Kendimizi hemen evimizde hissettiğimiz bir tatil dairesi. Rezervasyon ve giriş işlemleri sorunsuzdu, daire çok temiz ve ferahtı ve mutfakta ihtiyacımız olan her şey vardı.
Yemekler fiyatına göre yeterliydi.
Yoğun bir günde (Noel Günü) yeterli garson yoktu.
Mutfak bu tür günler için daha iyi hazırlanmalıydı.
Bunun dışında her şey harikaydı.
😁😁
Eşim ve ben 2025 Noel haftasında burada kaldık. Resepsiyon personeli güler yüzlü ve gerektiğinde yardımcıydı. Odamız üçüncü kattaydı ve otelin arka tarafına bakıyordu. Genel olarak çok sessizdi.
Yedi yıldır Windmühle'ye geliyoruz ve her zaman keyif alıyoruz. Yemekler ve personel hakkındaki olumsuz yorumları bir türlü anlayamıyoruz. Bayan Geistmann'ın son yorumu tamamen abartılı.