Çok hoş bir yer. Kışın kayak gezisine çıkmıştım. Bölgedeki her şey kapalıydı, sadece pansiyon açıktı.
Kesinlikle tavsiye ederim! Dinlenmek için harika bir yer! Huzur, sessizlik ve rahatlama. Konforlu, ahşap mobilyalı odalar. İyi donanımlı mutfak. Tertemiz! Tek bir leke bile bulamadım!
Tavsiye ederim! Temiz ve rahat. Mutfak iyi donanımlı. Ev sahibi çok cana yakın. Sessiz ve huzurlu bir mahalle. Wdzydze'ye yakın. Güzel bir göl 10 dakikalık yürüme mesafesinde.