Biz Corrientes'ten Canteros ailesiyiz ve tüm personelin mükemmel hizmetini ve güler yüzlülüğünü vurgulamak istiyoruz.
Otel şehir merkezinde yer alıyor ve oldukça çirkin ve kirli olduğundan dışarı çıkmak zor. Ancak hemen yanında bir restoran var.
Oda genişti, kasa, klima ve rahat bir banyo vardı.
Bu otel hakkında ne kadar övgü söylesem azdır. Odalar çok geniş, çok temiz ve banyo ile duş mükemmel. Resepsiyonda çalışan Viana harika bir insan. Son derece yardımsever.