Otel konum olarak çok güzel, yapı olarak biraz eski; birkaç küçük dokunuş ile harika olabilir. Otel personeli inanılmaz yardımsever ve güleryüzlü olması gerektiği gibi.
Öncelikle deneyiminizi sizinle paylaşmak istedim belki bir fikir sahibi olursunuz.
Güler yüzlü insanların olduğu tatlı bir otel. Hiçbir konuda asla geri çevrilmiyorsunuz, çok iyi insanlar. Kesinlikle tavsiye ederim. Yemekleri de oldukça lezzetliydi.