İş seyahati için bizimle kaldığınız için teşekkür ederim.
Bu sefer Hollywood Twin odasında kaldım ve bir iş otelinde kaldığım en iyi odaydı.
Shizuoka seyahatimden bir gün önce, soğuk hava dalgasından kaçınmak için erken yola çıktım. Arabamda uyumaktan kaçınmak istediğim için, saat 11'e kadar giriş yapmama izin veren bir otel arıyordum.
Otelin kendisi temiz ve self-check-in tarzında. Toyota City İstasyonu'nun hemen yanında yer alıyor. Gişedeki personel güler yüzlüydü ve fiyatı mükemmeldi.