Her şey dahil plan sayesinde salonda içeceklerin tadını çıkarabildim.
Kaplıcalar harikaydı ve odalar genişti.
Ayrıca resepsiyonistin sunduğu nazik hizmetten de çok memnun kaldım.
İlk ziyaretimdi. Seyahatlerim sırasında bu yeri hep merak etmiştim ama hiç uğramamıştım ve kırsal kesimde küçük bir kaplıca olduğu için çok şey beklemiyordum, ama çok memnun kaldım!
Son ziyaretimin üzerinden 10 yıldan fazla zaman geçti.
Yazın burada çok fazla böcek (büyük güveler vb. ) oluyor, bu yüzden kışın ziyaret için en iyi zaman olduğunu düşünüyorum.