Güler yüzlü personeli, güzel kahvaltısı ve akşam yemeğiyle harika bir otel.
Harika bir ortam, gerçekten lezzetli bir restoran. Odalar geniş ve yataklar rahat. Personel çok ilgili. Kesinlikle tavsiye ettiğim çok hoş bir işletme.
Güzel odaları ve muhteşem yatak takımlarıyla bu büyüleyici otel bizi çok hoş bir şekilde şaşırttı. Akşam yemeğimizi orada yedik ve yemek harikaydı.