Güzel, temiz oda, mükemmel karşılama ve yemek tepsisi ile kahvaltı gerçekten harika bir deneyimdi! Dinlenmek ve lezzetli bir yemeğin tadını çıkarmak için en sevdiğim yer burası!
Bu hafta sonu bir düğün için şehirdeydik ve Jérôme tarafından çok sıcak bir şekilde karşılandık. Otel çok güzel, odalar temiz ve konforlu. Kahvaltı mükemmeldi.
Kesinlikle geri döneceğiz.
Bir gece kaldık ve bu otelden çok memnun kaldık.
Oda geniş, temiz, davetkar ve zevkli bir dekorasyona sahip modern bir odaydı.
Bizi karşılayan kişi kesinlikle çok nazikti.