Pauline'in harika karşılamasıyla muhteşem bir B&B!
İdeal bir konuma sahip mekan çok şirin, güzel dekore edilmiş ve bisiklete bindikten sonra çok keyifli bir jakuzisi var!
Tek kelimeyle muhteşem. Çok hoş, zevkli bir şekilde dekore edilmiş bir oda. Jakuzili güzel bir bahçe. Ve harika bir kahvaltı. Karşılama da çok samimiydi.
Harika, çok sıcak bir karşılama, taze meyve smoothie'li cömert bir kahvaltı. Küçük bir ekstra da jakuzi (test edilmedi), harika bir konum ve yakınlarda GR 34 olması.