Çok sıcak ve samimi bir karşılama. İki çocuğumla birlikte bir gece orada kaldık. Beyefendi, seyahat yatağı getirebilmem için odamızı yükseltti.
Lobide güzel bir langırt masası var.
Akşamüstü erken varışımızdan 30 dakika önce rezervasyon yaptırdık.
Personel tarafından çok sıcak bir şekilde karşılandık. Dekorasyon çok güzeldi ve oda fazlasıyla yeterliydi; çok iyi uyuduk.
Barselona'ya giderken burada bir gece konakladık. Sıcak bir karşılama ile karşılaştık. Odalar sade ama çok temiz, ki bu en önemlisi. Personel çok yardımsever.