Huzurlu ve eşsiz bir yer.
Dekorasyonu muhteşem, sade ama güzel detaylarla dolu.
Kahvaltıda çiftlikten taze inek sütü.
Bu büyüleyici kaçamak için bravo!
Cécile.
Dürüst olmak gerekirse, tesis kesinlikle birinci sınıf, muhteşem! Odalar, banyolar, oturma alanı ve bahçe mükemmel. Kesinlikle tavsiye ederim. 👍👍
Bu pansiyonda harika zaman geçirdik! Her şey mükemmeldi: mekanın sade ve otantik güzelliği, kusursuz temizlik, her ayrıntıdaki incelik ve her şeyden önemlisi, ev sahiplerinin içten nezaketi.
Otel çok iyi bakımlı ve çok temiz. Neredeyse her hafta sonu geliyorum ve hiç hayal kırıklığına uğramıyorum. Resepsiyondaki beyler çok cana yakın ve misafirperver. Şiddetle tavsiye ederim.
Çok güzel bir deneyimdi; personel son derece güler yüzlüydü. Odamızdaki incelikli detaylardan çok etkilendik. Odalar geniş ve çok sessiz. Yatak rahat. Banyo büyük.
Pazar gecesini otelde geçirdik. Odamız binanın çatılarına bakan arka tarafta, 6. Kattaydı. Bu konumun dezavantajı, gece kulübünün yankısı ve sabahları geri viteste çalışan kamyonların gürültüsüydü.