Yemekler harika 👍🏻👍🏻
Servis ve konum gerçekten mükemmel.
Burada iftar yapmazsanız veya burada kalmazsanız çok yazık olur.
Ayrıca, Bay Deni çok cana yakın ve yardımsever.
Olağanüstü bir otel, konumu, hizmeti ve olanakları mükemmel, şiddetle tavsiye ederim… Özür dilerim, önceki yorum diğeriyle karışmış.
Atria'da iftar yemeğini denedim ve kesinlikle buna değdi. Servis, yemekler, konum ve olanaklar her şeyden çok memnun kaldım. Geniş bir yemek seçeneği var ve hiçbiri hayal kırıklığı yaratmadı.