"Vay canına, harikasınız! 😊 Servis kusursuzdu ve konfor bambaşka bir seviyedeydi. Kendi evimdeymişim gibi hissettim, sadece yemekler çok daha lezzetliydi! 😄 Tebrikler ekip, en iyisisiniz! "
Kedim ve ben gerçekten çok keyif aldık, burayı tavsiye ederim!
Otel çok iyi, odalar mini buzdolabı ve TV ile çok konforlu, Wi-Fi çok iyi ve hiç yavaşlama olmadı, banyo çok geniş ve soğuk su mevcut, otopark güvenilir ve kahvaltı çok çeşitli.