Kesinlikle mükemmel. Çok güzel bir göl ve dağ manzarası var. Şubat ayında gittik, şansımıza dağlar karlıydı. Açık havadaki sıcak havuzunun göl ve dağ manzaralı olması harikaydı.
Geçen hafta, ailemle birlikte kiralık bir araba gezisi sırasında iki gün burada kaldım ve harika bir konaklamaydı.
Çok hoş bir sahibi olan şirin bir pansiyon. Göl ve dağ manzarası, ferah odalar, rahat yataklar, ihtiyacınız olan her şey elinizin altında. Kahvaltı lezzetli ve kaliteli malzemelerle hazırlanmış.
Harika konum, muhteşem göl manzaralı temiz oda. Ev sahibi çok cana yakın ve yardımseverdi. Park yeri kolay. Kasabayı yürüyerek gezebilirsiniz. Bu yerde kalmanızı şiddetle tavsiye ederim.
Konumu harika, manzara muhteşem, temizlik ve ilgilerine denecek söz bulamıyorum. Her yönü ile dört dörtlük bir otel. Bence hallstad da kalınması gereken tek adres.