Porsiyonlar çok büyük, fiyat-performans oranı harika. Yemek salonlarındaki kereste kesimi ve Derby Nehri'ne ait tarihi fotoğrafları çok beğendim. Bira da oldukça iyiydi ve personel güler yüzlüydü.
Harika bir konaklama geçirdim. Tesisler güzel ve temiz. Personel çok yardımcıydı, hizmet çok iyiydi. Yemekler çok lezzetli ve servis harika. Kesinlikle tekrar kalırım.
Gezginden gezgine…
Eğer yolunuz buralara düşerse ve mola verecek güzel bir yer arıyorsanız, işte burası tam size göre!
Burada çamaşırlarınızı yıkayabilir, beklerken bir veya dört bira içebilirsiniz.