Bu motel, küçük bir alanda çok sayıda odasıyla oldukça kalabalık bir yapıya sahipti. Geniş odaları ve geniş banyoları vardı. Biraz yıpranmış görünüyordu.
Bir motel için gayet iyiydi. Kaldığımız oda fotoğraflardaki kadar güzel değildi. Ancak temizdi, çok ferahtı ve havlular ile çarşaflar tertemizdi. Yatak rahattı.
Harika kahve ve Tayland yemeklerinin hepsi aynı blokta bulunan muhteşem bir konum!