Yılbaşı gecesi bu otelde kaldık.
Otel biraz eski ve odalar biraz küçük. Ancak çok temizdi ve kısa bir konaklama için gayet uygundu. Tüm personel çok cana yakındı.
Noel sezonunda Lindau'nun eski şehir/adasına yakın uygun fiyatlı bir oda bulmak oldukça zor bir iş. MaxHotel'de ise çok daha fazlasını bulduk.
Çok aile dostu bir otel; çok memnun kaldık. Uygun fiyatlı bir oda tuttuk. Yataklar dardı ama yine de iyi uyuduk. Yan taraftaki tren hattına rağmen çok sessizdi. Ada 10 dakikalık yürüme mesafesinde.