Oda geniş ve temizdi. Konumu iyiydi. Memnun kaldım. Tekrar tercih edeceğim bir otel.
İstediğiniz her yere yakın metro dibinde odalar diğer otellere göre gayet büyük ve kullanışlı hizmete gelicem olursa telefondan resepsiyonu aradığınızda ulaşmak zor lakin ulaşınca isteklerini yerine
Deneyimim harika sonuçlandı. Herkese denemesini tavsiye ederim. Birdahaki sefer tekrar geleceğim.