Ndalem Kartowikoro 1835 Solo'da geçirdiğim üç günlük konaklama gerçekten de yürek ısıtan ve unutulmaz bir deneyimdi. Konukevine ilk adımımı attığım andan itibaren, geceyi orada geçirdiğimi değil, memleketime döndüğümü hissettim.
Atmosfer çok Cava'ya özgü, sakin ve "ev" hissi veriyor. Bakımlı eski bina, güzel avlu ve sade ama karakterli düzen, her köşeyi serin ve sakin hissettiriyor. Sabahlar huzurlu, öğleden sonraları sakin ve geceler sessiz; günlük hayatın koşuşturmacasından tamamen uzaklaşmak için mükemmel.
Beni en çok etkileyen şey ise bakıcılar ve yöneticilerdi. Hepsi inanılmaz derecede arkadaş canlısı, sıcakkanlı ve gerçekten yardımseverdi. Sadece resmi değil, aynı zamanda samimiydiler; her zaman selam veriyor, istenmeden yardım etmeye hazır ve kendimizi önemsenmiş hissetmemizi sağlıyorlardı. Yol tarifi, yemek seçenekleri için öneriler veya sadece sıradan bir sohbet istediğimizde her zaman bir gülümsemeyle karşılandık. Bir akrabamızın evinde kalıyormuş gibi hissettik.
Bu konukevinin konumu da çok stratejik. Çeşitli kültürel ve gastronomi mekanlarına ve Solo'nun merkezine yakın, ancak yine de şehrin gürültüsünden uzak, huzurlu bir yer. Her yere ulaşım kolay, ancak konukevine döndüğünüzde yine de huzurlu ve rahat bir atmosfer bulacaksınız.
Burada geçirdiğim üç gün boyunca gerçekten mutlu, rahat ve evimde hissettim. Burası sadece konaklama yeri değil, aynı zamanda deneyimle ilgili; otantik Solo misafirperverliğini, hikayelerle dolu eski bir evin huzurunu ve diğer konaklama yerlerinde nadiren bulunan bir "ev" hissini yaşamakla ilgili.
Eğer bir gün Solo'ya geri dönersem, kesinlikle Ndalem Kartowikoro 1835'e geri döneceğim. Solo'yu sıcak, sakin ve anlamlı bir şekilde deneyimlemek isteyen herkese şiddetle tavsiye edilir. 🌿✨
Atmosfer çok Cava'ya özgü, sakin ve "ev" hissi veriyor. Bakımlı eski bina, güzel avlu ve sade ama karakterli düzen, her köşeyi serin ve sakin hissettiriyor. Sabahlar huzurlu, öğleden sonraları sakin ve geceler sessiz; günlük hayatın koşuşturmacasından tamamen uzaklaşmak için mükemmel.
Beni en çok etkileyen şey ise bakıcılar ve yöneticilerdi. Hepsi inanılmaz derecede arkadaş canlısı, sıcakkanlı ve gerçekten yardımseverdi. Sadece resmi değil, aynı zamanda samimiydiler; her zaman selam veriyor, istenmeden yardım etmeye hazır ve kendimizi önemsenmiş hissetmemizi sağlıyorlardı. Yol tarifi, yemek seçenekleri için öneriler veya sadece sıradan bir sohbet istediğimizde her zaman bir gülümsemeyle karşılandık. Bir akrabamızın evinde kalıyormuş gibi hissettik.
Bu konukevinin konumu da çok stratejik. Çeşitli kültürel ve gastronomi mekanlarına ve Solo'nun merkezine yakın, ancak yine de şehrin gürültüsünden uzak, huzurlu bir yer. Her yere ulaşım kolay, ancak konukevine döndüğünüzde yine de huzurlu ve rahat bir atmosfer bulacaksınız.
Burada geçirdiğim üç gün boyunca gerçekten mutlu, rahat ve evimde hissettim. Burası sadece konaklama yeri değil, aynı zamanda deneyimle ilgili; otantik Solo misafirperverliğini, hikayelerle dolu eski bir evin huzurunu ve diğer konaklama yerlerinde nadiren bulunan bir "ev" hissini yaşamakla ilgili.
Eğer bir gün Solo'ya geri dönersem, kesinlikle Ndalem Kartowikoro 1835'e geri döneceğim. Solo'yu sıcak, sakin ve anlamlı bir şekilde deneyimlemek isteyen herkese şiddetle tavsiye edilir. 🌿✨